Αν και έχει περάσει αρκετός καιρός από το τελευταίο κινεζικό Grand Prix στην Formula 1, η φετινή έκθεση της Σαγκάης θα είναι πολύ σημαντική για το σπορ. Η Audi θα μας δείξει ένα μονοθέσιο πολύ κοντά σε αυτό με το οποίο θα αγωνίζεται, τουλάχιστον όπως λένε οι φήμες και μόνο σε επίπεδο εμφάνισης. Η Audi έχει ανακοινώσει από τον Αύγουστο πως το 2026 θα μπει στο πρωτάθλημα της Formula 1 και τον Σεπτέμβριο που μας πέρασε αποκάλυψε και την ομάδα με την οποία θα συνεργαστεί που είναι η Sauber. H Audi F1 ήταν μια από τις πρώτες εταιρείες που δεσμεύτηκαν να συμμετέχουν υπό τους νέους κανονισμούς, οι οποίοι περιλαμβάνουν και συνθετικά καύσιμα και κατόπιν ακολούθησε και η Ford για να δημιουργήσει έτσι μεγάλη προσμονή ενόψει του 2026.
Τώρα η Audi θα αποκαλύψει περισσότερες λεπτομέρειες για το πρόγραμμά της Formula 1 και θα το κάνει στην έκθεση αυτοκινήτου της Σαγκάης. Η Audi σχεδιάζει να παρουσιάσει ένα demo μονοθέσιο και να ενημερώσει για το πώς εξελίσσεται το σχέδιο της Formula 1 στην Σαγκάη, η οποία θα διεξαχθεί από τις 18 έως τις 27 Απριλίου, σύμφωνα με το ρεπορτάζ της Automotive News Europe.
Επαφή με το κοινό της Κίνας
Αυτό ασφαλώς είναι σπουδαία νέα γιατί πρόκειται για ντεμπούτο επί της ουσίας και η επιλογή της Σαγκάης είναι στρατηγικής σημασίας, δήλωσε η Audi. Η Κίνα είναι η μεγαλύτερη αγορά της μάρκας και ταυτόχρονα διαθέτει μια τεράστια βάση οπαδών της Formula 1, δήλωσε ο εκπρόσωπος της εταιρείας. “Δυστυχώς, δεν έχει γίνει κανένα κινεζικό γκραν πρι από το 2019 λόγω της πανδημίας”, ανέφερε, προσθέτοντας ότι η παρουσίαση της ομάδας της Formula 1 στη Σαγκάη θα είναι μια χειρονομία εκτίμησης προς τους οπαδούς του σπορ εκεί. Η Formula 1 θα κάνει ένα άλμα στους κανονισμούς το 2026, όταν θα προβλέπεται η χρήση συνθετικών καυσίμων και θα αυξηθεί το ποσοστό της ηλεκτρικής ενέργειας που χρησιμοποιούν τα μονοθέσια στο 50%. Η Liberty Media στοχεύει επίσης στην επίτευξη ενός καθαρού μηδενικού αποτυπώματος μέχρι το 2030, το οποίο ο πρόεδρος της Audi Markus Duesmann δήλωσε τον Αύγουστο ότι αποτελεί “οριακή προϋπόθεση” για την είσοδο της αυτοκινητοβιομηχανίας.