Έτοιμο το Ford Puma ST των 200 ίππων

0

Έχοντας κερδίσει ήδη τις εντυπώσεις ως ένα από τα πιο συναρπαστικά SUV στην κατηγορία B, το νέο Ford Puma ανεβάζει ακόμα περισσότερο τον πήχη των επιδόσεων και της απολαυστικής οδικής συμπεριφοράς με την έκδοση ST.

SUV με τσαγανό

Ο προηγμένος βενζινοκινητήρας 1.5L EcoBoost των 200 ίππων της Ford, τον οποίο είδαμε για πρώτη φορά στο Fiesta ST, υιοθετεί προηγμένες τεχνολογίες υπερσυμπίεσης και ψεκασμού καυσίμου υψηλής πίεσης, μαζί με σύστημα Twin Variable Cam Timing, συνδυάζοντας σπορ επιδόσεις με βελτιστοποιημένη κατανάλωση. Η μέγιστη ισχύς των 200 ίππων είναι διαθέσιμη στις 6.000 σαλ. και η μέγιστη ροπή, η οποία έχει αυξηθεί στα 320 Nm, μεταξύ 2.500 και 3.500 σ.α.λ., προσφέροντας γραμμική επιτάχυνση και άμεση απόκριση. Ο κινητήρας διαθέτει επίσης το σύστημα απενεργοποίησης του 1 κυλίνδρου, νέες πιο στιβαρές βάσεις κινητήρα και νέο σύστημα εξαγωγής. Ο ισχυρός κινητήρας συνδυάζεται με ένα άμεσο στις αλλαγές 6-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο που μεταφέρει τη δύναμη στους εμπρός τροχούς, με πιο κοντή τελική σχέση μετάδοσης από αυτό του Fiesta ST. Οι επιδόσεις είναι εξαιρετικές, με επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 6,7 δευτερόλεπτα και τελική ταχύτητα 220 χλμ./ώρα. Για πρώτη φορά μάλιστα στην κατηγορία SUV B, το νέο Puma ST διαθέτει διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης της Quaife, το οποίο συνεργάζεται με το ηλεκτρονικό σύστημα κατανομής της ροπής. Το νέο Puma ST διαθέτει τέσσερα διαφορετικά προγράμματα οδήγησης, τα Normal, Eco, Sport και Track. Προαιρτικά το μοντέλο μπορεί να εξοπλιστεί και με το Performance Pack, στο οποίο περιλαμβάνεται Launch Control που εξασφαλίζει τις ταχύτερες δυνατές εκκινήσεις από στάση.

Σπορ, μέσα – έξω

Εκτός από τους μεγάλους τροχούς των 19 ιντσών, τα ειδικά διακριτικά και τα αποκλειστικά χρώματα, το αμάξωμα του νέου Puma ST ξεχωρίζει κυρίως για τις αεροδυναμικές του βελτιώσεις, με ένα μεγάλο splitter να δεσπόζει στον εμπρός προφυλακτήρα, ένα διαχύτη στον πίσω και μια εκτεταμένη αεροτομή στο άνω μέρος της πέμπτης πόρτας. Το αποτέλεσμα των παραπάνω επεμβάσεων είναι το ST να έχει 80% μεγαλύτερη κάθετη αεροδυναμική πίεση στις υψηλές ταχύτητες σε σχέση με τις απλές εκδόσεις, προσφέροντας κορυφαία σταθερότητα και πρόσφυση στον οδηγό του. Το εσωτερικό είναι εξίσου εντυπωσιακό. Μάλιστα οι εκπλήξεις ξεκινούν πριν την επιβίβαση, καθώς οι στάνταρ, ηλεκτρικά αναδιπλούμενοι εξωτερικοί καθρέπτες θα προβάλλουν το λογότυπο ST στο έδαφος αμέσως μόλις ο οδηγός ξεκλειδώσει το αυτοκίνητο. Ευπρόσδεκτα είναι φυσικά τα θερμαινόμενα σπορ καθίσματα της Recaro, που εξασφαλίζουν κορυφαία πλευρική στήριξη αλλά και άνεση. Το δερμάτινο τιμόνι διαθέτει επίπεδο κάτω τμήμα και ο επιλογέας του κιβωτίου με την υπογραφή ST περιλαμβάνονται στη λίστα εξοπλισμού. Το σύστημα επικοινωνίας και ψυχαγωγίας SYNC 3 της Ford, δίνει τη δυνατότητα στον οδηγό να ελέγχει τις βασικές λειτουργίες με απλές, φωνητικές εντολές, αλλά και μέσω της οθόνης αφής των 8”. Το σύστημα προσφέρει συμβατότητα Apple CarPlay και Android Auto™ χωρίς έξτρα χρέωση. Επίσης, διατίθεται ένα premium σύστημα ήχου της B&O, ενώ στάνταρ είναι και η τεχνολογία μόντεμ FordPass Connect 5 που εξασφαλίζει μέσω smartphone τον έλεγχο από απόσταση διαφόρων λειτουργιών του Puma ST.

Share.

Comments are closed.