Κάθε χρόνο το γκριντ της Formula1 παρουσιάζεται, είτε πολύ, είτε λίγο, διαφορετικό, μετά τις όποιες κινήσεις έχουν γίνει. Το φετινό, λοιπόν, εμφανίζεται με μικρές αλλαγές, όμως ήταν λίγες και καλές. Ξεκινώντας από τις ομάδες, έχουμε φέτος δέκα και όχι έντεκα, κάτι που σημαίνει 20 μονοθέσια και όχι 22.
Ο λόγος είναι η αποχώρηση της Manor, η οποία δεν άντεξε τα οικονομικά της προβλήματα, μπήκε σε καθεστώς οικονομικής διαχείρισης και δε βρήκε επενδυτές, με αποτέλεσμα να μπει… λουκέτο και ακόμα να είναι στα… τρεξίματα!
Περνώντας στους οδηγούς, η πιο ηχηρή αποχώρηση ήταν αυτή του Νίκο Ρόσμπεργκ. Παρά το νέο διετές συμβόλαιο, που είχε υπογράψει κατά τη διάρκεια της περσινής σεζόν, ο Γερμανός αποφάσισε να αποσυρθεί από την ενεργό δράση μόλις λίγες ημέρες μετά την κατάκτηση του τίτλου.
Η αποχώρησή του, λοιπόν, έγινε η αιτία να προκαλέσει μεγάλο ντόρο η… μετακόμιση του Βαλτέρι Μπότας. Ο Φινλανδός είχε συμφωνήσει με τη Williams, η οποία ήταν κατηγορηματική στην ενδεχόμενη μετακίνησή του. Όμως, η Mercedes δεν το έβαλε κάτω, προτίμησε να σπάσει το συμβόλαιο κάποιου από τους οδηγούς των πρώτων ομάδων της βαθμολογίας και όχι να προχωρήσει στην εύκολη λύση του Πασκάλ Βερλάιν.
Βέβαια, ο προστατευόμενος της ομάδας του Μπράκλεϊ δεν έμεινε έτσι, καθώς βρήκε θέση στη Sauber. Από εκεί και πέρα, η μεταγραφή του Μπότας έφερε ξανά πίσω τον Φελίπε Μάσα στην F1, τη στιγμή που τις εντυπώσεις έκλεψε και η μετακίνηση του Νίκο Χούλκενμπεργκ στη Renault στην πρώτη του απόπειρα με εργοστασιακή ομάδα.
Τέλος, λιγότερο ασχολήθηκε ο κόσμος με την προσωρινή αποχώρηση του Τζένσον Μπάτον και την έλευση του νεαρού Στόφελ Φαντόρν στη McLaren, ενώ οι Ferrari, Red Bull και Toro Rosso ήταν οι μοναδικές που δεν άλλαξαν δίδυμα για το 2017.
gazzetta.gr