Η γερμανική ηγεμονία στην αυτοκίνηση δεν είχε τίποτα το λιγότερο βάρβαρο από τη γερμανική λαίλαπα στα επί των ευρωπαϊκών οικονομικών όλα τούτα τα τελευταία χρόνια. Που σημαίνει ότι μάλλον οι ηγέτες των αλλων ομιλων ήξεραν πολύ καλά πώς πρέπει να ένιωθε ο Φρανσουά Ολάντ για παράδειγμα, κάθε φορά που έβγαινε με βαρείς, κρεμασμένους ώμους από τα διαμερίσματα της καγκελαρίας. Η γερμανική μηχανολογία και βαριά αυτοκινητιστική βιομηχανία έκαψε ως λίβας όλα τα άλλα μηχανολογικά σπαρτά της ηπείρου, αν όχι του κόσμου ολόκληρου – κι ακόμα και η δόλια η παρηγοριά που είχαν σχολές οπως η Ιταλική, η Γαλλική, η Ιαπωνική στα wrc στραγγαλίστηκε κι αυτή άμα τη εμφανίσει της Volkswagen. Τόσα χρόνια τώρα, αν ψάρευες αγοραστές αυτοκινήτου μεσα από την κούρμπα της όχθης που ψαρεύουν οι Γερμανοί, ή νηστικός έμενες ή σου ξέμενε κανένα λέπι, ίσα-ίσα για να ζήσεις,. Και το Q5 της audi επιβεβαιώνει την ανωτερότητα του σε ολες τις συγκρίσεις…
Η Γερμανική ηγεμονία στην αυτοκίνηση
0
Share.