5 πράγματα που πρέπει να κάνεις για να ξεκινήσεις δυναμικά το 2021

0

Ας ξεκινήσουμε με μια γενική παραδοχή: Το 2020 ήταν μια από τις χειρότερες (αν όχι η χειρότερη) χρονιές της ζωής μας. Ήταν σαν κάποιος να μας έκανε πλάκα, δεν εξηγούνται αλλιώς τόσες μαζεμένες αναποδιές σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα. Το θέμα όμως είναι ότι φεύγει, μας αποχαιρετά και δεν θα μας λείψει καθόλου. Με το 2021 να είναι προ των πυλών, όλοι μας έχουμε αρχίσει να ελπίζουμε ότι τα πράγματα με έναν μαγικό τρόπο θα φτιάξουν και έχουμε ήδη κάνουμε σχέδια για τη νέα χρονιά. Η συγκεκριμένη περίοδος είναι η κατάλληλη για να θέσουμε τους στόχους μας και να οργανωθούμε προκειμένου το νέο έτος να ξεκινήσει δυναμικά και να μη θυμίζει σε τίποτα το προηγούμενο.

1. Ξεκίνησε ένα νέο χόμπι

Σου αρέσει το διάβασμα; Ή μήπως έχεις καλλιτεχνική φύση; Το 2021 θα είναι η χρονιά που επιτέλους θα ασχοληθείς πιο σοβαρά με τα ενδιαφέροντά σου και θα αφιερώσεις χρόνο σε κάτι που πραγματικά σε ενδιαφέρει. Ένα χόμπι μπορεί να σου φτιάξει τη διάθεση και να αποτελέσει τη λύση που έψαχνες για να αποδράσεις από την καθημερινότητά σου. To βασικότερο όμως που μπορεί να σου προσφέρει είναι η μείωση του στρες, ειδικά αν περιλαμβάνει κάποια σωματική δραστηριότητα. Μπορείς λοιπόν να ξεκινήσεις κάποιο άθλημα, να μάθεις ένα μουσικό όργανο, να κάνεις εκείνα τα σεμινάρια ζωγραφικής που πάντα ήθελες, ή απλώς να αφιερώσεις ένα μέρος της ημέρας στο διάβασμα των αγαπημένων σου βιβλίων. Οι επιλογές είναι άπειρες και είναι σίγουρο ότι υπάρχει κάτι που ταιριάζει και σε ‘σένα. Σταμάτα λοιπόν να το αναβάλλεις και οργανώσου ώστε να το βάλεις στο πρόγραμμα. Και πού ξέρεις; Μπορεί να ανακαλύψεις κάποιο κρυφό ταλέντο και τελικά να κάνεις το χόμπι σου επάγγελμα. Η απόλυτη ευτυχία.

2. Φρόντισε τη διατροφή σου

Ξέρουμε ότι η καραντίνα δεν ήταν ο καλύτερος σύμμαχός σου για να πετύχεις εκείνον τον στόχο που έθεσες πέρσι τέτοια εποχή να προσέχεις τη διατροφή σου. Μην ανησυχείς, δεν είσαι ο μόνος που δεν τα κατάφερε. Οι μεγάλες περίοδοι παραμονής στο σπίτι οδήγησαν σε πολλές παρασπονδίες και έτσι όλοι μας λίγο-πολύ αφήσαμε στην άκρη τις σωστές διατροφικές συνήθειες. Όμως ποτέ δεν είναι αργά. Τη νέα χρονιά, φρόντισε να προσέχεις περισσότερο τι τρως, αποφεύγοντας τα επεξεργασμένα τρόφιμα, τα γλυκά και το junk food. Αντιθέτως, φρόντισε να καταναλώνεις άφθονο νερό, φρούτα και λαχανικά που θα σε γεμίσουν ενέργεια και θα ενυδατώσουν τον οργανισμό σου. Φυσικά, δεν χρειάζεται να ακολουθήσεις κάποια εξαντλητική δίαιτα, ούτε να αρχίσεις να μετράς θερμίδες. Αντιθέτως, προσπάθησε να εντάξεις ομαλά τη σωστή διατροφή στην καθημερινότητά σου, ώστε να εξελιχθεί σε τρόπο ζωής.

3. Ενίσχυσε το ανοσοποιητικό σου

Το ανοσοποιητικό μας σύστημα είναι ουσιαστικά η ασπίδα προστασίας μας από τις λοιμώξεις και τους παθογόνους μικροοργανισμούς που καραδοκούν. Η σωστή διατροφή αποτελεί το πρώτο βήμα, ωστόσο αυτό που θα κάνει τη διαφορά είναι ένα σωστό συμπλήρωμα διατροφής, όπως το Vitorange Probio. Χάρη στον μοναδικό συνδυασμό με 1g Vitamin C & 2 προβιοτικά, ενισχύει πραγματικά το ανοσοποιητικό και προστατεύει τον οργανισμό από τις λοιμώξεις, φροντίζοντας παράλληλα το εντερικό μικροβίωμα και το πεπτικό σύστημα.
Ειδικότερα, η βιταμίνη C, πέρα απ’ το ότι συμβάλλει στην καλή λειτουργία του ανοσοποιητικού συστήματος, προστατεύει από το οξειδωτικό στρες, προσφέρει ενέργεια και μείωση της κόπωσης, συντελεί στον φυσιολογικό σχηματισμό του κολλαγόνου για την καλή λειτουργία των οστών, των χόνδρων των ούλων, των δοντιών και του δέρματος και τέλος αυξάνει την απορρόφηση του σιδήρου. Παράλληλα, τα προβιοτικά έχουν ανοσορυθμιστική δράση, επηρεάζοντας την εγγενή αλλά και την επίκτητη ανοσία, καθώς δρουν ενάντια στους παθογόνους μικροοργανισμούς μέσω της παραγωγής αντιμικροβιακών ενώσεων, βελτιώνουν τη λειτουργία του ανοσοποιητικού συστήματος και διεγείρουν τα ανοσο-ρυθμιστικά κύτταρα. Με άλλα λόγια, πρόκειται για ένα από τα πιο ολοκληρωμένα συμπληρώματα διατροφής που κυκλοφορούν εκεί έξω και είναι βέβαιο ότι θα σου δώσει την προστασία, αλλά και το σωματικό και ψυχολογικό boost που χρειάζεσαι.

4. Βάλε την άσκηση στη ζωή σου

Ως γνωστόν, τα οφέλη της γυμναστικής είναι αναρίθμητα, ωστόσο πολλές φορές επιλέγουμε να την αποφύγουμε βρίσκοντας διάφορες δικαιολογίες. Η αλήθεια είναι πως όποιος θέλει πραγματικά να γυμναστεί, βρίσκει τον χρόνο να το κάνει. Το 2021 παρ’ το επιτέλους απόφαση και βάλε την άσκηση στην καθημερινότητά σου. Το πρώτο βήμα είναι να επιλέξεις το είδος που σου ταιριάζει περισσότερο και σου αρέσει. Έτσι, μειώνονται σημαντικά οι πιθανότητες να τα παρατήσεις. Στη συνέχεια, ετοίμασε ένα πρόγραμμα και φρόντισε να το τηρείς ευλαβικά, αντιμετωπίζοντας την άσκηση ως μια πραγματική δέσμευση. Μπορεί στην αρχή να σου φανεί κάπως κουραστικό, ωστόσο μόλις μπεις στον ρυθμό, τα αποτελέσματα στο σώμα και στην ψυχολογία σου θα σε ανταμείψουν!

5. Σταμάτα να ξημεροβραδιάζεσαι στα social media

Το ξέρεις ότι έχει αποδειχθεί πως οι χρήστες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης που αφιερώνουν πολλή ώρα σε αυτά είναι λιγότερο χαρούμενοι σε σχέση με εκείνους που αφιερώνουν λιγότερη; Και ότι σύμφωνα με έρευνες, όσο περισσότερο χρόνο ξοδεύει κάποιος στα social media, τόσο πιθανότερο είναι να υποφέρει από διαταραχές ύπνου; Μπορεί το πρώτο πράγμα που κάνεις με το που ανοίξεις τα μάτια σου να είναι scroll στο Facebook και στο Instagram, ωστόσο ήρθε πλέον η ώρα αυτό να αλλάξει. Τη νέα χρονιά προσπάθησε να περνάς όσο το δυνατόν λιγότερο χρόνο στα social media και σταδιακά θα δεις ότι αυτό θα σε βοηθήσει να αφιερώσεις περισσότερη ενέργεια σε όσα πραγματικά έχουν σημασία για σένα.

www.gazzetta.gr

Share.

Comments are closed.