4 απλές -αλλά ζωτικής σημασίας- νέες συνήθειες για το 2021

0

Σύμφωνα με τις έρευνες, το 50% της συμπεριφοράς μας, της εικόνας μας, αλλά και της υγείας μας, εξαρτάται από τις καλές ή κακές συνήθειές μας. Ο βίαιος ερχομός του Covid στη ζωή όλων των κατοίκων του πλανήτη, ίσως καταφέρει να βοηθήσει πολύ περισσότερους ανθρώπους όχι μόνο να αναθεωρήσουν πολλές λάθος συνήθειες του παρελθόντος, αλλά και να τους «υποχρεώσει» να τις διατηρήσουν για κάθε νέα χρονιά από εδώ και στο εξής.
Έχοντας όλα αυτά κατά νου, η Μπόσακ προτείνει τέσσερις συνήθειες που πρέπει να γίνουν τρόπος ζωής για το 2021, προς όφελος μιας καλύτερης, ασφαλέστερης και πιο υγιεινής ζωής.

– Κάντε όχι μόνο το εμβόλιο για τον Covid-19, αλλά και εκείνο κατά της γρίπης: Με τα κρούσματα του κορονοϊού να συνεχίζουν να αυξάνονται, πρέπει όχι μόνο να προστατευθείτε από τον ίδιο τον Covid, αλλά και να οχυρωθείτε από όσο το δυνατόν περισσότερες ασθένειες, τις οποίες φέρνει ο ιός της γρίπης κάθε τέτοια εποχή. «Η πιθανή συνύπαρξη του ιού της γρίπης μαζί με την πανδημία του κορονοϊού τον επικείμενο χειμώνα, δεν είναι μόνο μια πρόκληση για τη δημόσια υγεία, αλλά και ένα επικίνδυνο κοκτέιλ για την ίδια σας την ζωή», τονίζει η ειδικός.

– Προσθέστε στις νέες συνήθειές σας, ένα συμπλήρωμα βιταμίνης D: Η Μπόσακ λέει ότι η καθημερινή πρόσληψη ενός συμπληρώματος βιταμίνης D, θα ενισχύσει ακόμη περισσότερο την θωράκιση του ανοσοποιητικού σας συστήματος από τον Δεκέμβριο μέχρι και τον Μάρτιο –όπου ο ήλιος δεν βοηθά.

– Ενισχύστε την φυσική σας κατάσταση ακόμη και εάν μένετε διαρκώς μέσα στο σπίτι: «Εκτός από τα φυσικά οφέλη που παρέχει η σωματική άσκηση στην ενεργοποίηση του ανοσοποιητικού συστήματος, υπάρχουν επίσης και πολύ σαφή ψυχολογικά οφέλη», λέει η Μπόσακ. «Όσο μακρινό όνειρο μπορεί να φαντάζουν οι παλιές, καλές μέρες που πηγαίνατε γυμναστήριο, με πολύ λίγα χρήματα μπορείτε να κάνετε την ίδια δουλειά σπίτι σας -ένα ζευγάρι λάστιχα αντίστασης ή ένας ιμάντας TRX και δυο αλτήρες, μπορούν να κάνουν όλη τη δουλειά. Απλά υποσχεθείτε στον εαυτό σας ότι φέτος, θα προσπεράσετε όλα τα εμπόδια για να γυμνάζεστε καθημερινά».

– Διαχειριστείτε την ψυχική σας υγεία: «Η έρευνα δείχνει ότι η τήρηση μιας λίστας ευγνωμοσύνης -απλώς γράφοντας πέντε πράγματα για τα οποία νιώσατε καλά μέσα στην ημέρα, λίγο πριν τον βραδινό ύπνο-, έχει αξιοσημείωτα θετική επίδραση στην ψυχική υγεία», λέει η Μπόσακ. «Επιπλέον, ένας δεκάλεπτος διαλογισμός κάθε μέρα, αποτελεί μια ψυχονοητική εξάσκηση η οποία όχι μόνο επιφέρει θετικές αλλαγές στη δομή του εγκεφάλου, αλλά αυξάνει την ενσυναίσθηση και μειώνει το στρες».

Share.

Comments are closed.