Η Porsche παρουσίασε τη νέα γενιά της 911 Carrera T, δίνοντας έμφαση στα βασικά: στην ευελιξία, τη μείωση του βάρους, στη συνέχιση του μηχανικού κιβωτίου και φυσικό τον έντονο ηχητικό χαρακτήρα.
Η Porsche 911 Carrera T είναι μια ελαφρύτερη και ακόμη δυναμικότερη έκδοση της 911, στην οποία το μειωμένο βάρος, η πιο σπορ ρύθμιση της ανάρτησης και φυσικά το «άγιο δισκοπότηρο» της σπορ οδήγησης, το μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων, προσφέρουν μια πιο αγνή οδηγική εμπειρία.
Συγκεκριμένα, με τις ελαφρύτερες γυάλινες επιφάνειες, τη μειωμένη μόνωση και το χειροκίνητο κιβώτιο, η ελαφρύτερη διαμόρφωση της νέας 911 Carrera T με πλήρη καθίσματα bucket ζυγίζει μόλις 1.478 κιλά, δηλαδή 40+ κιλά λιγότερα από την τρέχουσα 911 Carrera.
Το γράμμα «T» συμβολίζει το Touring και στην Porsche συνδέεται με την ομολογκασιόν της 911 T ως αυτοκινήτου Touring το 1968. Η πρώτη 911 T παρήχθη μέχρι το 1973. Από το 2017, η 911 Carrera T έχει επιστρέψει στη σειρά, τοποθετημένη ανάμεσα στην Carrera και την Carrera S.
Η 911 Carrera T κινείται από τον εξακύλινδρο κινητήρα twin-turbo boxer 3.0 λίτρων της 911 Carrera. Αποδίδει 394 ίππους και ροπή έως 450 Nm. Στη στάνταρ έκδοσή της με το εξάρι μηχανικό κιβώτιο μεταφέρει την κίνηση στον πίσω άξονα.
Με το πακέτο Sport Chrono η Carrera T Coupe επιταχύνει από 0-100 km/h σε 4,5 δευτερόλεπτα (Cabriolet: 4,7 δευτερόλεπτα) με τελική ταχύτητα 295 km/h (Cabriolet: 293 km/h). Επιπλέον, έχει ενισχυμένο σύστημα φρένων, με μεγαλύτερη διάμετρο των δίσκων (350 mm) και εξαπίστονες δαγκάνες μπροστά.Το πακέτο Sport Chrono με την εφαρμογή Track Precision περιλαμβάνεται στο στάνταρ εξοπλισμό της 911 Carrera T. Επιπλέον, για πρώτη φορά, η Porsche εξοπλίζει το μοντέλο με σύστημα τετραδιεύθυνσης για άριστο χειρισμό. Κι επίσης η απόκριση του τιμονιού είναι πιο άμεση, εδώ.
Η προσαρμοζόμενη σπορ ανάρτηση PASM, χαμηλωμένη κατά 10 χιλιοστά, είναι επίσης στάνταρ και έχει πιο σπορ ρύθμιση, ειδική για την Carrera T. Η ουδέτερη συμπεριφορά επιτυγχάνεται με την αεροδυναμική ισορροπία και τη ρύθμιση των αντιστρεπτικών δοκών στους δύο άξονες. Η Carrera T διαθέτει ζάντες αλουμινίου Carrera S 20/21 ιντσών, με ελαστικά διαστάσεων 245/35 ZR20 μπροστά και 305/30 ZR21 πίσω.
Σχετικά με τις άλλες λεπτομέρειες που διαφοροποιούν την Carrera T από τα υπόλοιπα μοντέλα, παρατηρούμε ένα αυτοκόλλητο με το διάγραμμα αλλαγής ταχυτήτων στα τριγωνικά πίσω παράθυρα, στο χειροκίνητο μοντέλο. Τα χαρακτηριστικά στις πίσω πινακίδες και οι ζάντες έχουν χρώμα Vanadium Grey Metallic, ενώ διαθέτει την αεροδυναμική ποδιά από την 911 Carrera GTS.
Πέραν της ευρείας παλέτας χρωμάτων των «πακέτων» Legends, Dreams, Shades και Contrasts, η εταιρεία του Zuffenhausen προσφέρει και αναρίθμητες επιλογές εξατομίκευσης του χρωματισμού του αυτοκινήτου μέσω των προγραμμάτων Paint to Sample και Paint to Sample Plus. Η μαλακή οροφή της 911 T Cabriolet είναι διαθέσιμη σε μαύρο, κόκκινο, μπλε ή καφέ.
Στο εσωτερικό της Carrera T, κυριαρχεί το σπορ και μαύρο στυλ με το εντυπωσιακό κοντέρ του πακέτου Sport Chrono. Ο επιλογέας ταχυτήτων είναι πιο κοντός και διαθέτει ξύλινη επικάλυψη, προσφέροντας μοναδική υφή και αίσθηση. Στην κονσόλα, το σήμα ‘MT’ υπενθυμίζει τον χειροκίνητο χαρακτήρα του αυτοκινήτου. Το δερμάτινο θερμαινόμενο τιμόνι GT είναι στάνταρ, ενώ το Race-Tex τιμόνι είναι διαθέσιμο ως επιλογή.
Η Carrera T έχει στάνταρ μαύρα σπορ καθίσματα με ύφασμα Sport-Tex στο κέντρο τους και το έμβλημα 911 στα προσκέφαλα. Υπάρχουν διαθέσιμα προαιρετικά τα Adaptive Sports Seats Plus (18 ρυθμίσεων) ή τα ιδιαίτερα ελαφριά full bucket καθίσματα.
Η αποκλειστικότητα της Carrera T ενισχύεται από τα πακέτα σχεδίασης Carrera T, όπως το Gentian Blue, που προσθέτει αντίθεση σε διακοσμητικές λεπτομέρειες, όπως οι ζάντες και οι εξωτερικοί καθρέπτες, και αντίστοιχες ραφές που προσφέρουν ξεχωριστό στυλ στο εσωτερικό.
H Porsche 911 Carrera T για πρώτη φορά σε Cabrio παραλλαγή
0
Share.