Aυξάνει τον λαό του ο ΠΑΟΚ. Τρίτη δύναμη στην Ελλάδα

0

Ξεκάθαρα τρίτη οπαδική δύναμη πλέον ο ΠΑΟΚ που γιγαντώνεται επί Σαββίδη, μόλις στο 2% η διαφορά μεταξύ Ολυμπιακού-Παναθηναϊκού! Ανεβαίνει η ΑΕΚ. Αποδοκιμασία της κοινής γνώμης για Αυγενάκη, «Ναι» στο VAR!
Στο Total Football του OPEN παρουσιάστηκε η πρώτη μεγάλη ποδοσφαιρική έρευνα στην Ελλάδα. Σε πανελλήνιο δείγμα 2.000 ατόμων αναζητήθηκε ποια ομάδα υποστηρίζουν οι φίλαθλοι, αν επηρεάστηκε το ενδιαφέρον τους για το ποδόσφαιρο την εποχή της πανδημίας, τι γνώμη έχουν για την αξιοπιστία του ελληνικού ποδοσφαίρου και την παρεμβατικότητα του Υφυπουργού Αθλητισμού, μαζί με άλλα πολύ ενδιαφέροντα στοιχεία που αφορούν το ποδόσφαιρο.

Ποια ήταν τα αποτελέσματα στα πιο «φλέγοντα» ερωτήματα;

Η διαφορά Ολυμπιακού και Παναθηναϊκού βρίσκεται στο 2%, την στιγμή που ο ΠΑΟΚ είναι πλέον ξεκάθαρα η 3η οπαδική δύναμη της χώρας, ενώ ανεβασμένα είναι και τα νούμερα της ΑΕΚ. Πέραν τούτου η… κατακραυγή της κοινής γνώμης για τον Λευτέρη Αυγενάκη είναι σχεδόν καθολική, ενώ η πλειονότητα των Ελλήνων φιλάθλων λέει «ναι» στο VAR.
Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα με την έρευνα ο Ολυμπιακός παραμένει η πιο δημοφιλής ομάδα στην Ελλάδα, με ποσοστό 28%, ενώ ο Παναθηναϊκός τον ακολουθεί από κοντά με 26%. Ο ΠΑΟΚ παρουσιάζει σημαντική άνοδο σε σύγκριση με παλαιότερες έρευνες τόσο στην επικράτεια με 18% όσο και στις περιοχές Μακεδονίας και Θράκης, όπου βγάζει εύκολα… αυτοδυναμία με το εντυπωσιακό 59%, κεφαλαιοποιώντας τις πολύ σημαντικές επιτυχίες της τελευταίας πενταετίας με τις κατακτήσεις ενός πρωταθλήματος και τριών κυπέλλων επί Ιβάν Σαββίδη. Στην τέταρτη θέση με 13% είναι η ΑΕΚ, η οποία επίσης παρουσιάζει μικρή αύξηση του ποσοστού των φιλάθλων της μετά το πρωτάθλημα του 2018, ενώ στην πέμπτη θέση βρίσκεται ο Αρης με 3%.

Ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας ALCO, Κώστας Παναγόπουλος, που παρουσίασε την έρευνα ζωντανά στο στούντιο του “Total Football”, σχολίασε:

«Η πρώτη μεγάλη έρευνα για το ποδόσφαιρο μετά από πολλά χρόνια, αναδεικνύει το πολύ μεγάλο ενδιαφέρον για το άθλημα, που αποτελεί ισχυρή συνήθεια ζωής και ταυτοχρόνως υψηλής εμπορικής αξίας «προϊόν». Παρά την αρνητική αξιολόγηση του πρωταθλήματος της Super League, με δεδομένη την ευρεία κοινωνική του βάση, αλλά και την απήχηση του σε δυναμικές ηλιακά ομάδες, το ποδόσφαιρο μπορεί να αυξήσει την απήχηση του στην ελληνική κοινωνία. Προϋπόθεση, τόσο οι φορείς που το διοικούν, όσο και η Πολιτεία, να λαμβάνουν τις σωστές αποφάσεις».

Share.

Comments are closed.