Έρχεται τον Νοέμβριο το νέο Audi Q3

0

Σχεδιαστικά, ξεχωρίζει το οκτάγωνο μοτίβο της μάσκας Singleframe με τις μεγάλες εισαγωγές αέρα και οι στενοί προβολείς με τεχνολογία LED. Η κορυφαία έκδοση διαθέτει προβολείς Matrix LED με έξυπνη προσαρμογή της φωτεινής δέσμης στις συνθήκες του δρόμου.

Το νέο Audi Q3, βασισμένο στη μεταβλητή πλατφόρμα του VW Group, έχει μεγαλώσει σχεδόν σε όλες του τις διαστάσεις. Το μήκος του φτάνει τα 4,485 μ. (+9,7 εκ.), το πλάτος έχει αυξηθεί κατά 2,5 εκ. και φτάνει τα 1,856 μ., αλλά με ύψος 1,585 μ. Είναι 0,5 εκ. χαμηλότερο από το αμάξωμα του Q3 της πρώτης γενιάς. Στο μεταξόνιο έχουν προστεθεί 7,7 εκ. φτάνοντας τα 2,680 μ., διασφαλίζοντας μεγαλύτερους χώρους για τους επιβάτες. Επίσης, τα πίσω καθίσματα σύρονται εμπρός/πίσω κατά 15 εκ., με τις διαιρούμενες (40/20/40) πλάτες τους να έχουν επτά θέσεις κλίσης.

Ο χώρος αποσκευών προσφέρει συνολικά 530 ή 675 λίτρα και αυξάνεται στα 1.525 λίτρα με τις πλάτες των καθισμάτων διπλωμένες, ενώ το ύψος φόρτωσης μπορεί να ρυθμιστεί σε τρία επίπεδα.

Σε επίπεδο εξοπλισμού, φέρει νέο, ψηφιακό πίνακα οργάνων. Ακόμη και στην έκδοση με το στάνταρ MMI radio φέρει οθόνη διαγώνιου 10,25 ιντσών, που μπορεί να αναβαθμιστεί στις 12,5 ίντσες, την οποία ο οδηγός διαχειρίζεται και από το πολυλειτουργικό τιμόνι. Το MMI radio plus περιλαμβάνει επίσης μια οθόνη αφής διαγώνιου 8,8 ιντσών που βρίσκεται στο μέσο του ταμπλό ενώ στην κορυφαία έκδοση εξοπλισμού ανεβαίνει στις 10,1 ίντσες.

Παράλληλα, εξοπλίζεται με διάφορα συστήματα πολυμέσων και συνδεσιμότητας. Σε επίπεδο ασφάλειας, στον βασικό ή προαιρετικό εξοπλισμό ανήκουν συστήματα όπως το ενεργητικό cruise control, το οποίο διατίθεται προαιρετικά με το S tronic, που ενσωματώνει τις λειτουργίες της ενεργητικής υποβοήθησης ταχύτητας (adaptive speed assist), της υποβοήθησης κυκλοφοριακής συμφόρησης (traffic jam assist) και της διατήρησης λωρίδας κυκλοφορίας (active lane assist). Ακόμα, το σύστημα υποβοήθησης στάθμευσης (park assist), το σύστημα ελέγχου διασταύρωσης (cross traffic assist), το σύστημα πρόληψης και αποφυγής σύγκρουσης (Audi pre sense front safety system) και άλλα.

Το μοντέλο θα είναι διαθέσιμο με τρεις βενζινοκινητήρες και έναν πετρελαιοκινητήρα, σε συνδυασμό με κίνηση στους εμπρός τροχούς ή με τετρακίνηση quattro. Τη μετάδοση αναλαμβάνει ένα χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων ή ένα αυτόματο S tronic επτά σχέσεων. Ο κινητήρας βενζίνης 1.5 lt – 150 hp και 250 Nm ροπής, επιταχύνει σε 9,2 δευτ. (με το 7άρι κιβώτιο), με τελική ταχύτητα 207 χλμ./ώρα και φέρει σύστημα cylinder-on-demand, που σε φυσιολογική οδήγηση απενεργοποιεί τον έναν κύλινδρο για εξοικονόμηση καυσίμου και ανά πάσα στιγμή τον ενεργοποιεί ξανά. Το δεύτερο μοτέρ είναι 2.0 TFSI με 190 hp και 320 Nm ροπής, ωστόσο θα προσφέρεται και σε αναβαθμισμένη έκδοση με 230 hp και 350 Nm ροπής. Επίσης, ο διαθέσιμος πετρελαιοκινητήρας είναι 2.0 lt – 150 hp με 340 Nm ροπής.

Η εξελιγμένη ανάρτηση του νέου Audi Q3 (MacPherson μπροστά, πολλαπλοί σύνδεσμοι πίσω) προσφέρει ανώτερη ποιότητα κύλισης…

www.driveandtravel.gr

Share.

Comments are closed.