Οι πωλήσεις της Rolex ξεπέρασαν για πρώτη φορά τα 10 δισ. δολάρια!

0

Οι πωλήσεις του περασμένου έτους σηματοδότησαν ένα νέο ορόσημο για την κορυφαία Ελβετική ωρολογοποιία.
Την Τετάρτη, η Morgan Stanley δημοσίευσε μια έκθεση που δείχνει ότι η Rolex κέρδισε 10,1 δισεκατομμύρια ελβετικά φράγκα για πρώτη φορά στην ιστορία της, με τον κορυφαίο ελβετικό οίκο να αυξάνει παράλληλα σε πρωτοφανές επίπεδο το μερίδιο του, πάνω από το 30%.
Η Rolex παρήγαγε 1,24 εκατομμύρια ρολόγια το 2023 -πολλά ήταν δημοφιλείς αναφορές των μοντέλων Daytona, Submariner και Datejust- με πωλήσεις 10,1 δισεκατομμυρίων ελβετικών φράγκων (11,5 δισεκατομμύρια δολάρια). Πρόκειται για αύξηση 11% από το 2022, ανέφεραν σε έκθεσή τους οι αναλυτές της Morgan Stanley και της ελβετικής εταιρείας LuxeConsult, προσθέτοντας ότι το τρέχον επίπεδο μεριδίου αγοράς της Rolex είναι “πρωτοφανές”.
Η Rolex πέτυχε επίσης μεγαλύτερες πωλήσεις από τους οίκους Cartier, Audemars Piguet, Omega, Richard Mille και Patek Philippe μαζί. “Καμία άλλη μάρκα πολυτελείας δεν μπορεί να διεκδικήσει μια τέτοια δεσπόζουσα θέση στον αντίστοιχο τομέα της”, αναφέρουν στην έκθεση του οι αναλυτές.
Η Cartier κατέλαβε τη δεύτερη θέση στη λίστα των πέντε κορυφαίων ωρολογοποιών του 2023, πετυχαίνοντας 3,1 δισεκατομμύρια ελβετικά φράγκα (3,5 δισεκατομμύρια δολάρια) σε πωλήσεις. Η Omega έμεινε στην τρίτη θέση με συνολικά 2,6 δισεκατομμύρια ελβετικά φράγκα (2,9 δισεκατομμύρια δολάρια), ενώ οι Audemars Piguet και Patek Philippe κατέλαβαν την τέταρτη και πέμπτη θέση με 2,4 δισεκατομμύρια ελβετικά φράγκα (2,7 δισεκατομμύρια δολάρια) και 2,1 δισεκατομμύρια ελβετικά φράγκα (2,3 δισεκατομμύρια δολάρια), αντίστοιχα.
Η Vacheron Constantin, η ιστορική μάρκα που ελέγχεται από τη Richemont και μετρά πάνω από 260 χρόνια, εντάχθηκε στην ελίτ λέσχη των οίκων που είχαν πωλήσεις του 1 δισ. φράγκων για πρώτη φορά το 2023. Σύμφωνα με το Revolution Watch, η μάρκα έφτασε κέρδισε 1,097 δισεκατομμύρια ελβετικά φράγκα (αύξηση 18%).

Share.

Comments are closed.