Bugatti Centodieci, ένα έργο τέχνης των 9,5 εκατ. ευρώ!

0

Τα ασυνήθιστα μοντέλα, πρέπει να παρουσιάζονται σε πολύ ιδιαίτερα μέρη. Γι αυτό πραγματοποίησε η Bugatti την παγκόσμια πρεμιέρα του νέου hypercar της στα φημισμένα καλλιστεία σπάνιων και πανάκριβων αυτοκινήτων Concours d’Elegance στο Pebble Beach της Καλιφόρνιας. Mε την Centodieci (είναι ο αριθμός 110 στα ιταλικά) αποτίνει η Bugatti φόρο τιμής στην ΕΒ 110, η οποία κατασκευαζόταν τη δεκαετία του 90 στο ιταλικό Καμπογκαλιάνο. Το μοντέλο, που βασίζεται στη Chiron, αποτελεί πάντως ό,τι συγκλονιστικότερο έχει βγει μέχρι σήμερα με το σήμα της Bugatti τα τελευταία χρόνια, τόσον σχεδιαστικά όσο και τεχνολογικά.

Εξαιτίας του επετειακού χαρακτήρα του, έχουν ενταχθεί στο design του νέου υπεραυτοκινήτου αρκετά στοιχεία της ΕΒ 110, όπως για παράδειγμα οι σαφώς μικρότερες γρίλιες της μάσκας σε σχέση με τη Chiron και η ενσωμάτωση του πεταλοειδούς στόμιου σε μία καινούρια ποδιά. Τα λεπτά φωτιστικά σώματα προσδίδουν την απαραίτητη «κακία» για ένα μοντέλο κορυφαίων επιδόσεων και το σχήμα του αμαξώματος διεκδικεί βραβείο αεροδυναμικής. Επίσης, στη Centodieci δεν διαθέτουν τα μεσαία κολονάκια τη γνωστή ελλειπτική γραμμή των υπόλοιπων μοντέρνων μοντέλων της Bugatti και ο κινητήρας «αναπνέει» μέσω πέντε στομίων, κατά τα πρότυπα της ΕΒ 110. Στο πίσω μέρος έχουν αντικατασταθεί τα κλασικά στρογγυλά φώτα από οκτώ φωτιστικά στοιχεία και προβλέπονται δύο διπλές εξατμίσεις στα άκρα του διαχύτη.

Στην Centodieci λειτουργεί ένας W16 βενζινοκινητήρας με τέσσερα τούρμπο και οκτώ λίτρα χωρητικότητα, ο οποίος αποδίδει 1.600 άλογα, δηλαδή 100 περισσότερα σε σχέση με τη Chiron. Οι επιδόσεις αγγίζουν τα επίπεδα Formula 1, καθώς η επιτάχυνση από στάση έως 100 χλμ./ώρα έρχεται σε 2,4’’, τα 0 – 200 χλμ./ώρα πραγματοποιούνται σε 6,1’’ και τα 0 – 300 χλμ./ώρα σε 13,1’’. Όσο για την τελική ταχύτητα, «περιορίζεται» σε 380 χλμ./ώρα λόγω της παρέμβασης του ηλεκτρονικού κόφτη.

https://www.insider.gr

Share.

Comments are closed.