Επιστημονικοί τρόποι για να παραμείνετε υγιείς καθώς μεγαλώνετε

0

Κάποτε η διατήρηση της υγείας σήμαινε την κατανάλωση ορισμένων λαχανικών και σχεδόν τίποτα άλλο. Περνώντας όμως ο καιρός ο κίνδυνος για χρόνιες ασθένειες αυξανόταν και η διατήρηση της υγείας πλέον χρειάζεται περισσότερη δουλειά.

Μη σταματάτε να ασκείστε

Το να γυμνάζεστε δε βοηθάει μόνο στην πρόληψη χρόνιων ασθενειών. Γιατί καθώς μεγαλώνουμε η άσκηση μπορεί επίσης να μειώσει την πιθανότητες τραυματισμού. Οι ασκήσεις δύναμης, ισορροπίας και ευελιξίας είναι το κλειδί για την πρόληψη των πτώσεων, οι οποίες αποτελούν μία από τις μεγαλύτερες απειλές για τη μακροζωία .

Η τακτική άσκηση θα μπορούσε επίσης να ενισχύσει το πνευματικό επίπεδο. Καθώς μελέτες έχουν δείξει πως όσοι ασκούνται έχουν βελτιωμένη εκτελεστική λειτουργία (ικανότητα εστίασης και σχεδιασμού).

Καταναλώστε άπαχη πρωτεΐνη

Η απώλεια μυών είναι ένα φυσιολογικό μέρος της γήρανσης, όμως οι έρευνες δείχνουν πως  η κατανάλωση επαρκούς ποσότητας πρωτεΐνης μπορεί να βοηθήσει στη διατήρηση της μυϊκής μάζας. Πρόσφατα ευρήματα δείχνουν ότι οι ενήλικες άνω των 65 ετών χρειάζονται 1 έως 1,2 γραμμάρια πρωτεΐνης σωματικό βάρος, για να υποστηρίξουν την υγεία των μυών. Βεβαιωθείτε ότι επιλέγετε πηγή άπαχης πρωτεΐνης, όπως ψάρια, πουλερικά και όσπρια με δημητριακά.

Κάντε εξετάσεις

Μην πηγαίνετε στο γιατρό μόνο όταν είστε άρρωστοι. Τα θέματα υγείας που γίνονται πιο κοινά με την ηλικία, όπως η υψηλή αρτηριακή πίεση και ο διαβήτης. Ο τακτικός έλεγχος είναι μια καλή ευκαιρία για να είστε ενημερωμένοι για την υγείας σας.

Βγείτε με τους φίλους σας

Η επένδυση στις σχέσεις είναι ένα από τα πιο σημαντικά πράγματα που μπορείτε να κάνετε για να καλυτερεύσετε την υγεία σας, την ποιότητα ζωής και την ευημερία. Η κοινωνική ευεξία συνδέεται με τα χαμηλότερα επίπεδα ιντερλευκίνης-6, έναν παράγοντα φλεγμονής που εμπλέκεται σε χρόνιες παθήσεις όπως η νόσος του Αλτσχάιμερ, οι καρδιακές παθήσεις, η οστεοπόρωση, η αρθρίτιδα και κάποιες μορφές καρκίνου, σύμφωνα με το Εθνικό Ινστιτούτο για τη Γήρανση (NIA).

Κοιμηθείτε

Οι περισσότεροι άνθρωποι αντιμετωπίζουν προβλήματα με τον ύπνο. Όσοι υποφέρουν από αϋπνίες είναι πιο πιθανό να εμφανίσουν κατάθλιψη, να έχουν πρόβλημα στο να θυμούνται πληροφορίες και να μην εστιάζουν σωστά. Χρειάζεται να κοιμάστε 7 με 8 ώρες κάθε βράδυ χωρίς διακοπές, έτσι ώστε να νιώθετε ευεξία και να έχετε ενέργεια.

Απαλλαγείτε από το στρες

Το στρες αυξάνει τη φλεγμονή, η οποία μπορεί να επιταχύνει τη γήρανση και να σας κάνει πιο επιρρεπείς στις αρρώστιες. Επιστημονικά ευρήματα δείχνουν πως η πλειοψηφία των ασθενειών σχετίζονται με το χρόνιο στρες. Οι ορμόνες άγχους όπως η κορτιζόλη πιστεύεται επίσης ότι επηρεάζουν αρνητικά τη μνήμη και συμβάλλουν στη συρρίκνωση του εγκεφάλου που αρχίζει ήδη από τα τέλη της δεκαετίας του 40. Μια καλή επιλογή για να χαλαρώσετε είναι η γιόγκα. Σε μια μελέτη οι συμμετέχοντες που έκαναν γιόγκα για 90 λεπτά, πέντε ημέρες την εβδομάδα βρέθηκε ότι μειώνουν τα επίπεδα των φλεγμονών και των ορμονών του στρες, καθώς και επιβραδύνουν τον ρυθμό με τον οποίο τα κύτταρα γερνούν.

https://jenny.gr

Share.

Comments are closed.