Ποιοι και γιατί αγοράζουν μετοχές του ομίλου VW

0

Οι βασικοί μέτοχοι του ομίλου Volkswagen, που δεν είναι άλλοι από τις οικογένειες Porsche και Piech, δήλωσαν ότι μπορούν να αγοράσουν περισσότερες μετοχές με δικαίωμα ψήφου στην αυτοκινητοβιομηχανία, υποστηρίζοντας ότι η εταιρεία είναι υποτιμημένη. Η οικογενειακή εταιρεία χαρτοφυλακίου, Porsche Automobil Holding SE, δήλωσε ότι η αξία της VW στην αγορά δεν αντικατοπτρίζει το «τεράστιο δυναμικό της». Η Porsche SE δήλωσε επίσης ότι αύξησε το μερίδιό της στην VW Group στο 53,1% από 52,2% μετά την καταβολή 400 εκατ. ευρώ. Η VW, μαζί με άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες, βρίσκεται αυτή τη στιγμή υπό πίεση προκειμένου να ανταπεξέλθει και αυτή στις προκλήσεις της «ηλεκτρικής εποχής» από την οποία θα προκύψουν οικονομικά οφέλη για την ίδια την εταιρεία μετά από πολλά χρόνια. Ο Διευθύνων Σύμβουλος της VW, Herbert Diess, επιδιώκει να επιταχύνει τις περικοπές δαπανών και τις μειώσεις του εργατικού δυναμικού στις κύριες μάρκες του ομίλου (VW και Audi), στις οποίες η κερδοφορία έχει υποχωρήσει. Ο Wolfgang Porsche, πρόεδρος της Porsche SE, δήλωσε ότι υποστηρίζει πλήρως τις προσπάθειες του νυν CEO του ομίλου.

Η Porsche SE και η VW συνεχίζουν να αντιμετωπίζουν νομικές συνέπειες από την υπόθεση του dieselgate, συμπεριλαμβανομένης της ποινικής έρευνας των γερμανών εισαγγελέων για χειραγώγηση της αγοράς από τον Diess, τον CEO της Porsche SE και τον πρόεδρο της VW Hans Dieter Poetsch και τον τότε διευθυντή VW Martin Winterkorn.

Η περαιτέρω αγορά ιδίων μετοχών από την Porsche SE θα στοχεύσει τις υπόλοιπες δωρεάν κυμαινόμενες μετοχές του συνήθους αποθέματος της VW.

Δεν υπάρχει σχέδιο για εξαγορά του 17% του μετοχικού κεφαλαίου της Qatar Investment Authority, δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Porsche και ο πρόεδρος της VW Hans Dieter Poetsch. Παράλληλα με την Porsche SE, το κρατίδιο της Κάτω Σαξονίας κατέχει μερίδιο 20% στην Volkswagen. Όλα τα αποθέματα ψήφου της Porsche SE ελέγχονται από την οικογένεια Porsche και Piech. Η Porsche SE στοχεύει κέρδη μετά από φόρους μεταξύ 3,4 δισ. ευρώ και 4,4 δισ. ευρώ το 2019 μετά από 3,5 δισ. ευρώ πέρυσι.

www.newsauto.gr

Share.

Comments are closed.